diumenge, 30 d’octubre del 2011

Improcedent

La notícia, un requadre en les pàgines salmó de La Vanguardia del dia 20 d’octubre, es feia ressò d’una pregunta duta a terme per un usuari de Telecinco publicada a la seva pàgina web. Es va retirar “per improcedent” després que fos assenyalada l’existència d’aquesta pregunta al web de Telecinco per part d'E-noticies: “Si tinguessis un fill què prefiriries? que fos homosexual, que fos negre o que fos català?”
Malauradament, no han passat gaires dies perquè Gregorio Peces-Barba, un home il.lustrat, se suposa, ratifiqués una opinió sobre els catalans igualment “improcedent”.

3 comentaris:

  1. El que jo mai voldria, seria que el meu fill mirés Telecinco.
    Que pobres de mentalitat que són.
    Bona nit.

    ResponElimina
  2. Jo diria encara més: Que aprengués a llegir o que només mirés la televisió?
    Quins pebrots ( suficients per escalivar-los...)!

    ResponElimina
  3. Va bé saber què pensen els altres quan es confien. I si es confien tant,és que estan segurs de la nostra submissió total. I aquesta és ben certa, ho digui tele 5 o l'Osservatore Romano.
    De les emissores, s'ha de mirar el que ens convé. Si a T 5 continuen fent CSI, doncs jo a mirar-lo. Diu que els catalans són els que ens mirem més aquesta sèrie, que és intel·ligent. Entre l'antic forense i Grissom hi ha hagut unes profundíssimes converses sobre el sentit de la vida.
    Jo el que no voldria és que els meus fills participessin en xats d'extrema dreta. Per sort, ni ells ni les nétes no ho fan.
    Olga

    ResponElimina