dimarts, 15 de març del 2016

Emocions intenses

Dues imatges que abracen els regals que vaig rebre el dia del meu aniversari per part del marit, fills i amics, i que agraeixo com agraeixo els dies que he viscut. A dalt hi ha un fragment del ram de flors que em va regalar la meva mare, ella, que em va donar la vida. A sota hi ha un dibuix de la meva néta Carla, de quatre anys i mig. La nena s'ha dibuixat amb uns 'monyitos' i m'agafa de la mà... Dies d'emocions molt intenses. Encara estic flotant.

4 comentaris:

  1. Aquestes coses fan que la vida valgui la pena malgrat la seva inevitable brevetat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Teresa, ets fronterera
      entre hivern i primavera.
      *
      Família d'artistes, on la vida esclata amb força.
      ¡Moltes felicitats, Teresa!

      Elimina
  2. M'agrada aquesta idea de fronterera... Ja saps que m'agrada la metafísica, i aquesta paraula l'expressa molt bé. Petons.

    ResponElimina
  3. Benvingudes aquests trossos d'alegria que s'encomana a tots.
    Felicitats,Teresa!!

    ResponElimina