divendres, 4 de novembre del 2011

Rosa

Quan tenia l’oportunitat de viatjar a Londres perquè la meva filla Cristina hi va viure cinc anys, em sorprenia l’afecció que dones i homes anglesos tenen pel color rosa. Aquí la progressia ha practicament desterrat de l’armari el color rosa, no fos cas que algú pensi que som tous o carrinclons… Doncs val la pena tenir coneixement que la vibració que emana del color rosa és la de l’Amor al cent per cent! El color rosa, un color càlid, significa la mare, la comprensió, la protecció, l’amabilitat personificada. Ho afirmen els qui han estudiat a fons el significat i el valor dels colors seguint els ensenyaments de la teoria dels colors elaborada per Goethe i Steiner, com Marta Povo.
I si ens anem posant peces de color rosa de manera visible o invisible... A veure si cridem l’Amor! Ho diu la dita: Rosa que l’amor s’hi posa. A mi em sembla que no fa tou, l’Amor, sinó més persona.

4 comentaris:

  1. En ser un color carnal i floral de primer ordre, perquè la rosa rosa és la primitiva, amb aroma i tot, de seguida els sofisticats i els hipòcrites l'han hagut de disfressar: cal amagar la carn i transformar la rosa.
    A més, el rosa és atribut de les nenes quan neixen, i de pas es feminitza i passa a ser carrinclçó i de segona. El segon sexe és rosa.
    Olga

    ResponElimina
  2. La rosa més bonica, pel meu gust, és la rosa-rosa.

    ResponElimina
  3. Doncs jo dec ser tota amor, ja que tinc un munt de coses de color rosa, i me les poso sense vergonya. Tot i que de vegades em cal ser més forta...

    ResponElimina
  4. A vegades els prejudicis no ens deixen veure el bosc, vull dir el rosa.

    ResponElimina